Роботу методичної комісії класних керівників у 2023/2024 н. р. сконцентровано на вирішенні науково-методичної теми:

«Формування всебічно розвиненої, гармонійної особистості, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами; інноватора, здатного змінювати навколишній світ на краще, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя»

Шляхи розв’язання теми:

- через підвищення потенційних творчих можливостей класних керівників;
- через впровадження інноваційних технологій в їх діяльність;
- шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класним колективом.
Базові принципи в сучасній освіті, які визначають основні напрями компетентнісного підходу до навчання та виховання:
- вміння жити разом;
- вміння вчитися;
- вміння діяти;
- вміння жити взагалі.

Тому завдання класного керівника – навчити жити!!!

Учні, які раніше озброювались лише системою знань, умінь і навичок, нині повинні бути підготовлені до життєдіяльності, здатні активно і творчо працювати, діяти, саморозвиватися та вдосконалюватися інтелектуально, морально і фізично, що фактично і є виконанням Закону України «Про Освіту», де говориться: «Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей; формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями».
Під формуванням життєвих компетентностей розуміють виховання у дитини здібності діяти адекватно у відповідних ситуаціях, застосовувати набуті знання на практиці, брати на себе відповідальність та вчитись протягом всього життя.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ КОМІСІЮ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

І. Загальні положення

1. Методична комісія класних керівників — структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
2. Методична комісія класних керівників створюється з числа класних керівників 5 -11 класів.
3. Керівництво роботою методичної комісії класних керівників здійснює голова (керівник) МК, а за його відсутності – секретар МК.
4. Загальний контроль за роботою МК здійснює заступник директора з виховної роботи.
5. Уся діяльність методичної комісії класних керівників здійснюється на основі педагогічного аналізу, планування роботи як на поточний період, так і на перспективу згідно з Програмою розвитку школи, річним планом роботи та цим Положенням.

ІI. Основні завдання методичної комісії

1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.
2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.
3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо форм і методів роботи.
4. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників.
5. Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.
6. Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

ІІI. Функції методичної комісії класних керівників

Методична комісія класних керівників:
1. Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.
2. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
3. Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.
4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.
5. Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класного керівника.
6. Оцінює роботу членів комісії, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення найкращих класних керівників.

ІV. Документація методичної комісії класних керівників

1. Звіт про виконану роботу за минулий навчальний рік.
2. Список членів методичної комісії класних керівників.
3. Річний план роботи методичної комісії.
4. Протоколи засідання методичної комісії класних керівників.
5. Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів.
6. Матеріали «методичної скарбнички класного керівника».

V. Функціональні обов’язки керівника методичної комісії класних керівників

Керівник методичної комісії класних керівників
1.Відповідає за:
- планування, підготовку, здійснення та аналізу діяльності методичної комісії ;
- поповнення «методичної скарбнички класного керівника»;
- своєчасне впорядкування документації щодо роботи комісії та проведених заходів.
2. Разом із адміністрацією школи стежить за:
- дотриманням принципів організації виховного процесу;
- виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;
- підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;
- вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.
3. Організовує:
- взаємодію класних керівників – членів м/о між собою та з іншими структурними підрозділами закладу;
- відкриті заходи, семінари, конференції тощо;
- вивчення, узагальнення та використання в практиці прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників;
консультації з питань виховної роботи.
4. Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних керівників.
5. Сприяє створенню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.
6. Керує діяльністю творчих груп класних керівників.

V. Проведення засідань методичної комісії

1. Засідання МК класних керівників проводять 4–5 разів на рік: перше (організаційне) засідання — у вересні, інші — 1 раз на чверть.
2. Перспективний план роботи МК затверджують на першому засідання.
3. Під час кожного засідання ведеться протокол засідання.
4. Засідання МК класних керівників проводить голова (керівник) МК, а за відсутності – секретар.
5. Керівництво плануванням та організацією діяльності методичної комісії здійснює заступник директора з виховної роботи.
Класні керівники зміст виховної діяльності планують у відповідності до наступних ключових ліній:
- ціннісне ставлення особистості до себе;
- ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення особистості до праці;
- ціннісне ставлення до природи;
- ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Формули успіху класного керівника
Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний, відвертий і доброзичливий.
Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати та підтримати.
Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати.
Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить.
Хто не дивиться вперед – залишається позаду.
Кожна дитина – таланту перлина.
Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите.
Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому.
Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом: наче від цього залежить ваше життя.
Основні функції класного керівника
1. Організаторські:
• планування і координація всієї виховної роботи з класом;
• надання допомоги учнівській організації класу;
• встановлення зв’язків з учнівськими та педагогічними колективами, батьками, громадськістю; забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
• ведення документації в класі;
• сприяння розвитку самоврядування колективу.
2. Аналітико-узагальнюючі:
• сприяння всебічного розвитку учнів на основі вивчення їхніх індивідуально-психологічних особливостей.
3. Координаційно-інформаційні:
• забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.
4. Психогігієнічні:
• встановлення довірливих стосунків з вихованцями, зняття психологічного напруження в учнівському колективі.
5. Стимулюючо-гальмівні:
• активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямованості.
Зміст роботи класного керівника
1. Вивчення учнів.
2. Об’єднання учнів у колектив.
3. Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
4. Роботи з батьками, громадськістю.
5. Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами.
6. Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтованої.
7. Індивідуальна робота з учнями.
Документація, яку веде класний керівник
1. Класний журнал.
2. Особові справи учнів класу.
3. Табелі успішності та відвідування занять учнями.
4. План виховної роботи.
5. Матеріали виховних годин, години спілкування тощо.
6. Розробки, сценарії виховних годин.
7. Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху тощо, облік проведення інструктажів.
8. Індивідуальна робота з учнями та батьками щодо профілактики правопорушень, попередження та протидії булінгу (цькуванню) та будь-яким іншим проявам насильства.
9. Протоколи засідання батьківських зборів.
10. Папка класного керівника.

Аналіз роботи методичної комісії

класних керівників 5-11 класів

за 2022/2023 навчальний рік

На виконання плану роботи закладу, протягом 2022/2023 навчального року в школі було організовано роботу методичної комісії класних керівників 5-11 класів, яка працювала згідно плану роботи школи та плану роботи методичної комісії класних керівників.
Методична робота методичної комісії класних керівників у 2022/2023 н. р. була спрямована на реалізацію виховної теми закладу «Виховання особистості орієнтованої на загальнолюдські, соціокультурні та національні цінності в умовах НУШ». Особлива увага приділялася питанням національно-патріотичного виховання. Усі класні керівники відшукували шляхи розв’язання проблеми:
- через підвищення потенційних творчих можливостей класних керівників;
- через впровадження інноваційних технологій в їх діяльність;
- шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класним колективом.
Головні зусилля в роботі МК було спрямовано: на надання допомоги класним керівникам у підвищенні їх професійної майстерності, створення творчої робочої атмосфери, сприянні сприятливого морально-психологічного мікроклімату для пошуку та реалізації ефективних виховних технологій, втілення інновацій, загальної оптимізації виховного процесу. Класний керівник має бути яскравою, інтелігентною, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, прагнути до постійного вдосконалення, духовного зростання.
Методична комісія класних керівників працювала над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах. 2022/2023 навчальний рік став особливим як для школи, так і окремо для кожного класу.
Сьогодні ми розглядаємо стратегію виховання як багатокомпонентну та багатовекторну систему, яка є основою формування особистості школяра та значною мірою впливає на розвиток України в цілому. Саме країна та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшого визначення власної долі, долі своєї держави, подальших глобальних змін на планеті. Пріоритетним напрямом виховання у 2022/2023 навчальному роцістало формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства та держави, які проявляються в таких якостях: самосвідомість, національна свідомість, патріотизм, правосвідомість, політична культура тощо. А стрижнем виховного процесу є національно – патріотичне та громадянське спрямування.
Плануючи виховні справи, класні керівники враховували актуальність обраних тем, вікові особливості школярів, ситуацію в суспільстві та країні, виховні можливості заходів. Усі виховні справи, передбачені виховними планами роботи на 2022/2023 навчальний рік, були реалізовані у формі виховних заходів у межах класу; роботі учнівського самоврядування; гуртковій роботі; роботі з батьками; спільній роботі педагогічного колективу та громадських організацій.
Робота методичної комісії класних керівників спрямована на формування умінь учителів плідно працювати з учнями, враховуючи інтереси й запити самих школярів, індивідуальний підхід у виховній роботі, охоплює питання планування, організації та аналізу ефективності виховного процесу, різноманітних засобів навчання. Однією з основних проблем у виховній роботі з учнями є налагодження індивідуального підходу до кожної особистості, розвиток творчого потенціалу дитини та профілактична робота, направлена на правовий аспект у вихованні учнів, схильних до правопорушень. Адже кожна дитина - це особистість. А кожна особистість потребує творчого підходу, великого терпіння і любові з боку вчителя. Тільки при такому підході до справи є шанс розкрити і розвинути усі кращі сторони чутливої дитячої душі, творчого потенціалу дитини.
Протягом 2022/2023 н.р. члени МК класних керівників працювали над реалізацією виховної теми: «Формування професійних компетентностей класних керівників в роботі з учнями, батьками, класним колективом через впровадження інноваційних виховних технологій».
За 2022/2023 навчальний рік проведено 5 засідань методичної комісії згідно плану.
Впродовж 2022/2023 н. р. всі класні колективи приймали активну участь у житті школи згідно виховного плану роботи школи. Значна увага класними керівниками приділяється питанням правової освіти та виховання учнів. Особливу увагу класні керівники приділяють індивідуальній роботі з учнями.
В якості основних форм роботи визначені тематичні засідання методичної комісії; участь в роботі педагогічної ради й нарадах при директорові.
Усі класні керівники мають план виховної роботи, складений за розділами; соціальний паспорт класу; папку класного керівника.
У 2023/2024 навчальному році класні керівники продовжать творчо підходити до планування своєї роботи, працювати над підвищенням свого методичного рівня, активніше вивчати теоретичні питання стосовно проблем сучасного виховання та застосовувати їх на практиці, впроваджувати у свою роботу сучасні педагогічні технології і практики.
У 2023/2024 навчальному році методична комісія класних керівників продовжить роботу щодо реалізації виховної теми закладу «Виховання особистості орієнтованої на загальнолюдські, соціокультурні та національні цінності в умовах НУШ». Методичну роботу методичної комісії класних керівників у 2023/2024 н. р. буде сконцентровано на вирішенні науково-методичної теми «Формування всебічно розвиненої, гармонійної особистості, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами; інноватора, здатного змінювати навколишній світ на краще, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя».
Проаналізувавши роботу методичної комісії класних керівників, можна зробити висновок про те, що класні керівники та всі члени МК підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у роботі з вихованцями.
Разом з тим педагогічному колективу необхідно:
Ø вдосконалювати роботу за пріоритетними напрямами виховної діяльності;
Ø продовжити роботу з учнями щодо попередження негативних проявів та правопорушень в учнівському середовищі;
Ø продовжити роботу по організації виховного процесу на основі вивчення та розвитку здібностей учнів, особистісних відносин;
Ø продовжувати роботу по організації та участі як класних колективів, так і окремих учнів школи у позакласних та позашкільних виховних заходах;
Ø систематично підтримувати тісний зв’язок з родинами учнів, в яких виховуються учні, схильні до правопорушень, та учні, котрі часто пропускають уроки;
- продовжити реформування учнівського самоврядування школи;
- продовжувати підвищення професійної майстерності класних керівників;
- висвітлювати свої досягнення з виховної роботи на сайті закладу.

Завдання методичної комісії класних керівників

на 2023/2024 навчальний рік

Виховна робота має здійснюватися відповідно до Закону України «Про Освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.06.2022 №527), листа МОН України № 1/12702-23 від 24.08.2023 року «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 н. р.», програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» (Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 року № 1243) та програми «Нова українська школа» у поступі до цінностей 2018 року, Програми розвитку закладу та річного плану роботи закладу на 2023/2024 навчальний рік.
Зміст виховної діяльності сплановано у відповідності до визначених ключових ліній:
- ціннісне ставлення до себе;
- ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення до праці;
- ціннісне ставлення до природи;
- ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Виховна робота на 2023/2024 навчальний рік спланована відповідно до виховної теми закладу: «Виховання особистості, орієнтованої на загальнолюдські, соціокультурні та національні цінності в умовах Нової української школи».
Методичну роботу методичної комісії класних керівників у 2023/2024 н. р. сконцентровано на вирішенні науково-методичної теми «Формування всебічно розвиненої, гармонійної особистості, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами; інноватора, здатного змінювати навколишній світ на краще, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя».
Всі заходи та справи, передбачені річним планом роботи на 2023/2024 навчальний рік, відображаються у:
- системі загальношкільних заходів та КТС;
- роботі органів учнівського самоврядування та гуртковій роботі;
- роботі з батьківською громадськістю;
- спільній діяльності закладу та громадських організацій.
Актуальними та значущими на даний час залишаються виховні справи з національно-патріотичного напрямку виховання. На основі заходів щодо реалізації концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України до 2025 року (Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.06.2022 №527) в Опорному закладі «Ходосівський ліцей» розроблений свій план заходів патріотичного спрямування, затверджений директором.
З метою покращення роботи із залучення учнів до участі в конкурсах, змаганнях різних рівнів та напрямків, а також отримання високих результатів, запланована робота, направлена на виконання наступних завдань, а саме:
- визначення мотиваційної сторони у отриманні знань;
- стимулювання активності учнів;
- забезпечення підвищеної відповідальності кожного вчителя за кінцевий результат у роботі з обдарованою дитиною;
- розвиток потреби учнів поповнювати знання та навички протягом усього життя;
- відпрацювання ефективних методик і прогресивних технологій виховання.
Враховуючи рівень вихованості учнів, результати анкетування, потреби сьогодення та виходячи з теми виховної роботи у 2023/2023 н. р. необхідно першочергово вирішити такі завдання:
- забезпечити реалізацію особистісно-орієнтованого підходу у виховній діяльності педагогічного колективу на підґрунті поєднання основних принципів виховання та системи виховних цінностей, передбачених програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»;
- забезпечити ефективність процесу гуманістичного виховання в нинішній соціокультурній ситуації, створення сприятливих педагогічних умов для виховання особистості на базі духовних, гуманістичних цінностей та реалізації її потенціалу;
- підвищувати розвивальну ефективність виховання особистості дитини шляхом відкриття, усвідомлення й привласнення загальнолюдських та національних моральних норм як цінності особистого життя, які утворюють внутрішній стрижень особистості – ціннісну морально-етичну орієнтацію, яка слугує основою розвитку та самореалізації в умовах соціокультурної діяльності;
- виховувати в учнів повагу до Конституції України, державних символів України та української мови як державної, усвідомлення кожним учнем громадянського обов’язку належно володіти державною мовою;
- активізувати діяльність педагогічного колективу у створенні виховного процесу, спрямованого на утворення якостей громадянина-патріота України як чинника розвитку культурного і творчого потенціалу нашого народу;
- сприяти удосконаленню методичної майстерності класного керівника, спроможного компетентно і з повною віддачею займатися здійсненням виховної діяльності та ефективно вирішувати питання виховання школярів;
- організовувати спілкування з учнями на принципах партнерства і поваги до особистості школяра;
- створювати обстановку інтелектуально насиченого середовища, атмосфери співтворчості, взаєморозуміння та підтримки;
- надавати психолого-педагогічну допомогу батькам, активізувати участь батьків у різноманітних формах позаурочної діяльності;
- спрямовувати роботу колективу на збереження життя дітей, зміцнення їх здоров’я та прищеплення навичок здорового способу життя;
- сприяти розвитку учнівського самоврядування через стимулювання ініціативи та творчої активності, підвищенню його ролі у навчально-виховному процесі за принципом: від колективної творчої справи (КТС) – до роботи за інтересами – і до індивідуальної діяльності.

Методична комісія класних керівників

ПІБ класного керівника Клас Виховні теми, над якими працюють класні керівники
1 Попрійчук Наталія Петрівна (голова МО) -
2 Кондратюк Галина Петрівна 5 Виховання свідомого відношення до навчання та прищеплення стійких навичок культури поведінки.
3 Піддубна Людмила Олександрівна 6-А Виховання у школярів толерантного ставлення до учнів класу та усвідомлення моральних якостей особистості.
4 Радіонов Максим Анатолійович 6-Б Формування та розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного.
5 Сагач Наталія Володимирівна 7-А Створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, створення мікроклімату, який сприяв би творчому розвитку кожної дитини й формуванню класного колективу.
6 Космина Олена Миколаївна 7-Б Формування у школярів громадянської позиції,національної самосвідомості, активного і відповідального ставлення до життя.
7 Понзель Юлія Миколаївна 8 Формування учнівського колективу, шляхом виховання в учнів відповідальності, почуття обов’язку та патріотизму.
8 Сіренко Алла Василівна 9 Формування морально-духовної, життєво-компетентної, національно-свідомої особистості.
9 Власенко Олена Миколаївна 10 Виховання високоосвіченої, гармонійно розвиненої, інформаційно свідомої особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення.
10 Притис Юлія Василівна 11 Формування загальнокультурної компетентності школярів у контексті вимог сьогодення.
«СХВАЛЕНО»
на засіданні педагогічної ради
(протокол №1 від 31.08.2023 р.)

ПЛАН РОБОТИ

МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

ОЗ «ХОДОСІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ»

на 2023/2024 н. р.

ЗАСІДАННЯ №1

Тема: «Організація роботи методичної комісії класних керівників у 2023/2024 н. р.»

1. Визначення основних напрямків методичної роботи на 2023/2024 начальний рік. Обговорення та реалізація науково-методичної теми МК класних керівників.
2. Нормативно-правове забезпечення виховного процесу. Ознайомлення з нормативно-правовими документами, Листами та наказами МОН України в галузі освіти на2023/2024 н. р. Опрацювання методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи в освітніх закладах у 2023/2024 навчальному році.
3. Коригування та затвердження плану роботи МК класних керівників на 2023/2024 навчальний рік.
4. Класне керівництво в умовах воєнного стану: інструменти, виклики, можливості.
5. Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей в умовах воєнного стану. Про організацію та проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів у закладі.
6. Організація роботи з батьками в умовах воєнного стану.
7. Про створення та оновлення соціального паспорту класу, ліцею.

ЗАСІДАННЯ №2

Тема: «Роль класного керівника у створенні безпечного освітнього середовища та формуванні позитивного відношення до здорового способу життя здобувачів освіти шляхом впровадження активних форм виховної роботи»

1. Формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів освіти в контексті сучасних викликів.
2. Безпечне освітнє середовище у закладі освіти як невід’ємний компонент становлення успішної особистості.
3. Вплив воєнних дій в Україні на психологічне здоров’я дітей, підлітків і дорослих.
4. Аукціон ідей «Як заклад освіти може піклуватися про ментальне здоров’я дітей».
5. Формування у здобувачів освіти культури безпеки життєдіяльності – нагальна проблема сьогодення.
6. Сучасні інноваційні підходи до виховання навичок здорового способу життя та профілактики шкідливих звичок.
7. Торгівля людьми в умовах війни: як не стати жертвою?

ЗАСІДАННЯ №3

Тема: «Національно-патріотичне виховання у контексті сучасних викликів»

1. Патріотизм як суспільна та особистісна цінність. Концептуальні засади національно-патріотичного виховання.
2. Реалізація Стратегії національно-патріотичного виховання в роботі класних керівників.
3. Патріотичне виховання через призму Уроків мужності.
4. Волонтерська діяльність як один із дієвих засобів патріотичного виховання здобувачів освіти.
5. Патріотичне виховання підлітків без імітації, пафосу і драми.
6. Виховання патріотизму як основи національної свідомості школярів засобами КТС (колективних творчих справ).
7. Виховання активного громадянина, що будує своє життя на основі визнання моральних цінностей та прав людини засобами ІКТ.
8. Дитяче самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в умовах сучасності.

ЗАСІДАННЯ №4

Тема: «Педагогіка партнерства» як один із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процессу»

1. Краще разом. Що таке педагогіка партнертсва і навіщо вона в НУШ?
2. Педагогіка співробітництва як новий рівень педагогічної культури: діти, родина і заклад освіти – друзі, партнери та однодумці.
3. Партнерство учасників освітнього процесу щодо створення безпечного освітнього середовища.
4. Роль сім’ї у формуванні в здобувачів освіти національно-патріотичних почуттів.
5. Превентивне виховання в роботі класного керівника на засадах педагогіки партнерства.
6. Педагогіка партнерства як ефективна форма взаємодії учасників освітнього процесу щодо прийняття свідомих рішень про майбутнє навчання та напрями професійного розвитку.
7. Самоосвіта класного керівника та шляхи підвищення педагогічної майстерності в умовах сучасних викликів.

ЗАСІДАННЯ №5

Тема: «Підсумки роботи методичної комісії класних керівників за 2023/2024 навчальний рік»

1. Підсумки роботи МК класних керівників за 2023/2024 навчальний рік.
2. Звіт класних керівників про проведену роботу за 2023/2024 навчальний рік. Обговорення проведених виховних справ.
3. Аналіз стану профілактичної роботи з попередження травматизму серед учнів.
4. Проведення анкетування серед класних керівників щодо подальшої роботи МК класних керівників в наступному навчальному році. Пропозиції щодо планування роботи МК на наступний 2023/2024 навчальний рік.
Кiлькiсть переглядiв: 8613

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.